Trötter.

Jag är helt slut,
även idag!
Undra om helgens bravader har gjort att jag är så trött.
Huvudsaken att man har kul :D

Imorgon får jag sova iaf :)
Sedan iväg till Media Markt med älsklingsSofie! <3
O bara ta det lugnt är mitt mål för imorgon,
o inte stressa!!

Denna dag har varit ganska hektisk.
Har varit överallt känns det som.
Först Swedbank, sen återbruket, tillbaka till jobbet, ut på stan, tillbaka till jobbet.
På jobbet har jag städat inför julen,
fixat upp kulor o stjärnor till butiken,
så att allt är på plats när det väl drar igång på riktigt!!
Nu är det bara lagret o källaren kvar,
hoppas på att dom fixar det imorgon när jag är ledig!

Längtar tills på fredag nu :)
Kan det inte vara fredag kväll nu!!!

Ska kolla klart på RoomService o sedan kolla på Grey´s,
sen är det Hej till sängen, sköönt.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback