Söndag.

Nu sitter jag o Karin i min soffa o har lite mysigt,
har nyss varit på Donken o käkat frukost/lunch,
det var gott,
en Feast gör susen, med sötsur sås till pommes, yummie.

I fredags var jag hemma hos Sandra med girlsen o boysen,
vi kollade på Idolfinalen, det var niice.
Fick dom lite "stressmage"-attack, vilket var grymt jobbigt.
Började må illa, hjärtslag, kallsvettas o skakig i hela kroppen,
så jag stod i köket ett tag o tog det lugnt.
Sedan var det bara att sätta sig i soffan o skratta igen :)

Igår jobbade jag o sedan var jag hem till Mamma o Pappa o byggde pepparkakshus,
men Pappa o jag orka inte sätta ihop det så jag ska åka ner dit lite senare o sätta ihop det o dekorera det med Mamma.
Igårkväll kollade jag o Karin på Harry Potter o käka massa godis o drack cola, haha.
En riktig lördag det :)
K kommer över ett tag o hängde,
sedan gjorde hans kvällens gärning o körde en tjej till akuten som hade ramlat o slagit i hakan.
Karin kom o väckte mig i natt o sa att hon drömt en mardröm o satt hos mig ett tag i sängen för att hon inte vågade gå o lägga sig igen! Sa typ men Karin det finns inga spöken så det är lugnt!
Mamma Jenny!, tog hand om Karin.

Skönt med en ledig dag idag med myskläder o så.
Sedan är det bara att slita som Mr P säger.

Pusshej.

Kollade på lite gamla bilder, haha.





Byebye.

Kommentarer
Postat av: K

Haha, Jossan ser sjukt koncentrerad ut när hon läser/skriver sms i alla fall;)

2008-12-14 @ 18:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback