Skönt.

Idag fick jag sluta halv fyra, riktigt skönt att komma hem i lagom tid!
Nu är det bara tre dagar kvar :)
Kom hem till Mamma o Pappa idag o somna typ i fotöljen sisådär lite granna.
Sen åkte jag o Mamma o köpte kebab, gott,
eftersom att jag inte ätit riktigt sedan lunch igår så var det gott med lite mat :)

Det är mycket jobb nu,
är helt jävla slut!
Men ledigt snart som sagt :)

Igår kväll hängde jag hemma hos K,
med mina älskade vänner.
Det var trevligt!
Dom gick ut och jag gick hem,
men det var ju party i huset så det var inte lätt att somna direkt,
men efter ett tag blev det tyst o jag somna :)

Nu ska jag ligga i min sköna soffa o ta det lugnt,
försöka iaf,
borde städa osv men orkar inte riktigt.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback