Saknar.

Nu börjar det!
Det är mycket på jobbet redan nu,
o vi har ju en massa extra personal som ropar på en hela tiden,
för att dom inte kan!
Lite småjobbigt, men jag får stå ut i nio dagar till :)

Idag har jag saknat så mycket människor,
varför träffas man inte oftare?
När man var yngre träffades man jämt.
Nu har ju även Sofie åkt en bit o henne saknar jag!
Men det finns så många andra jag saknar,
även fast att jag träffat dom ganska nyligen.
Idag skulle jag vilja att alla mina vänner var samlade o jag fick bara rå om allihopa!
Men nejdå.

Jag funderar på att ha en förfest, en riktigt bra jävel,
på juldagen.
Är det någon som är på?
Annars är det ju rätt värdelöst :P

Pushej.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag kommer babay, du äger på förfest det vet vi ju alla :).

2008-12-15 @ 23:21:17
Postat av: Emma

Jag är på :D

Postat av: K

Du, det är på Fjärdhundragatan det händer.



JAG ÄR PÅ, JEEEEN!

2008-12-16 @ 15:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback