Onsdag på jobbet.

Det har varit en bra o hektisk dag på jobbet, men roligt.

Idag så lånade andra butiken våran firmabil för att dom skulle köra grejer till återbruket,
men sedan så ringer dom o berättar att dom tankat bilen med fel oktan,
dom hade tankat med bensin istället för diesel,
så nu funkar inte firmabilen,
o varför skulle dom göra detta just i juletider, haha.
Så nu får vi se vad för bil vi kör alla grejer i :S

Idag var jag en liten kontorsnissa,
hade hand om telefon o alla ordrar som skulle skrivas kort o ringa på.
Men så ringde telefonen o jag svarar "Hej jag heter Jenny o ringer från Mästerblomman", så svarar jag alltså.
Kvinnan på andra sidan säger  "Var det inte jag som ringde dig?", då höll jag på att dö.
hahahaha,
det måste ju vara ganska otippat o höra mig säga så.
Men förklarade mig lite fint o hon bara skrattade :)

Kom iaf inte hem så sent idag,
skönt det!
Men nu ska jag duscha o ta det lite lugnt,
o sedan soova!

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback