Nu är helgen slut.

Det har varit en bra helg :)

Igår kväll tog jag det bara lugnt,
åkte som sagt med K o skjutsade Mr P till Storstaden.
Sedan åkte jag hem o kollade på en film o sedan låg jag i sängen redan klockan tio,
när jag visste att alla mina vänner festade :(
Men det var det värt, eftersom att jag gick upp o jobba imorse.

Det var lugnt på jobbet, eller stötvis iaf.
Min kära Mamma kom o höll mig sällskap,
så jag slapp vara helt ensam hela tiden.
Men även fast det var lugnt hann jag inte göra klart det fördigproducerade jag skulle göra,
men det är ju en dag imorgon också.
Sedan åkte jag till Mmma o käkade mat, sen hem o dammsög o skura golven :)
nu ligger jag i soffan o kollar på Miami ink.
O jag mår inte så bra, känns som jag ska bli sjuk,
men jag får verkligen inte bli sjuk nu!!
Snart börjar ju julstressen o jag måste finnas på jobbet!

Pusshej.

För utan mig klarar dom sig inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback