Kväller.

Nu är det kväll o här sitter jag :)

Tog mig en promenad till supermarket, för att köpa glödlampor till min adventstjärna :)
Det var så jävla halt att jag höll på att ramla typ tusen gånger.
På drottninggatan var det värst.

Det roliga nere på supermarket var att killen i kassan frågade Karl framför mig om legg,
hahaha, för han var typ 60 år.
O killen i kassan slutade inte att fråga efter legg o gubben bara kollade på honom.
Till slut sa gubben att han inte hade nå legg med sig, då skrattade bara killen i kassan o även gubben,
och jag stog o typ garavade lite tyst för mig själv, haha.

Sedan gick ju upp till K o hängde lite,
trevligt :)
Satt väl mest o tjatade om vad alla gjorde ikväll, tycker att det är så tråkigt att typ alla sitter själva på kvällarna,
varför sitter vi inte tillsammans?
Kan väl bero  på att ingen orkar ta sig någonstans på kvällarna, haha.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: K

Min härliga Drottninggata ;)

2008-12-04 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback