Julen.

Nu har det varit jul, med fullt upp :)

Firade julafton hos Mamma o Pappa, med farmor.
Mormor kom o knacka på kvällskvisten o var utklädd till tomte,
så jäkla söt! haha

Juldagen var det party här, o alla röjde järnet, som vanligt.
Det såg ut som en svinstia här på annandagsmorgonen, fyfan!
Men kul verkade alla ha, eller?
Jag gick hem ganska tidigt, men gick upp till Ana o Erik o kom hem klockan typ halv fem eller någonting!
Vaknade klockan nio på annandagsmorgonen o tyckte att jag var jättepigg o kunde inte somna om.
Vid typ halv elva gick jag upp iaf efter att legat o sängen o druckit cola o läst en bok.
Då var det dags för städning tyckte jag o det gjorde jag allt,
skurade golvet en gång men det räckte inte riktigt,
för man fastnade fortfarande i golvet,
Sandra spillde en hel del och sa "Jenny tycker att det är okej!", så torkade hon inte upp det utan gick o fyllde ett nytt glas med en grogg.

På annandagen så fyllde min låtsasfarmor år så vi firade henne o sedan åkte jag hem o blev lite fräsch.
Jag knallade upp till Mr P som skulle ha förfest o var där först av alla,
efter ett tag kom Daniel o sedan var festen igång.
Resten kom väl vid kanske halv tio tio någonting!
Det var nice även denna kväll,
men kom hem vid typ två kanske.
Jäkligt skönt!!
Karin kom hem kanske vid halv fyra o ringde o sa att jag skulle öppna porten,
o då var jag pigg o sprang runt lite i lägenheten o var rastlös.
Tillslut somnade jag o vaknade dagen efter med full mundering på ,
hade mjukisbyxor o strumpor o typ 2 tröjor på mig,
jag måste ju ha frysit under natten.
Sedan så kom Daniel o Krishan o det blev mat på Gregers, bästa kommentaren där var -"Hon kanske hade läppglans på sig".

Lördagen tog jag o Karin det lugnt med film o tacos, gick o la oss lagom tidigt.
Klockan halvfyra på morgonen ringde Daniel mig o snackade om allt o ingenting i typ tjugo minuter, haha.
Imorse gick vi upp vid nio typ o drog oss till Sthlm,
blev inte så långvarigt eftersom att ingen av oss mår speciellt bra.
Men det verkar ju som att hela umgängeskretsen mår dåligt.
Feber, halsont, näsont o snorigt hos typ alla.
Har vi smittat varandra?

Imorgon är det jobb igen i två dagar,
sedan är det Nyårsafton, o party igen.
Sen är det 2009.
Jag o Karin kom fram till att det varit ett bra år :D

Pusshej.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback