Julbord.

Har varit på julbord ikväll,
så jag missade sista myskvällen med hela gänget :(
Hatar det,
mår typ dåligt över det!!!
Varför julbord just denna kväll??

När jag satt i bilen påväg hem o det bara var jag på vägen,
så kändes det som att jag var den ensammaste människan i världen,
eller rättare sagt att det bara var jag som fanns i hela världen.
Jag kan få sånna känslor ibland då man sitter själv i sin lilla bil o man är helt själv på vägen o ser inge hus o inge ljus någonstans,
allt är bara kolsvart :(

Nu vill jag bara att det ska vara julafton,
eftermiddag på julafton.
När jag sitter hemma hos mamma o pappa o får slappna av o bara vara,
äta god mat o spela spel :)


Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Triton

Vi saknade dig! Men du kommer aldrig att vara själv, inte så länge jag är med och bestämmer! ;)

Postat av: Emma

Jaa, och vi saknade våran minsting :(

Men hoppas du hade lite trevligt på julbordet iaf :) Så får vi hålla ihop medans våran tjej är uppe i sälen och stökar :)

2008-12-10 @ 00:24:27
URL: http://boodin.blogg.se/
Postat av: Mamma

De här dagarna till jul kommer att gå fort, sen är du ledig många dagar!! Och du är väl aldrig slälv,du har många runt om dig,som bryr sig om dig:)

Puss Älskar dig!

2008-12-10 @ 07:36:14
Postat av: Emma

Haha, inte den NI tror att det var iaf ;)

Igår var det faktiskt ifrån Malin, och ingen annan! Så det så :p

2008-12-10 @ 22:16:08
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback