Jobbjobb mera jobb.

Nu är jag hemma från jobbet o klockan är väl sisådär typ tjugo i elva,
ojojoj.
Men detta är nog ingenting mot nästa vecka!
Vi har städat o fixat på jobbet, igen.
Jag har gjort dekorationerna till domkyrkan,
eftersom att jag missat det idag.
Blir så jävla arg på mig själv,
är så stressad över allt o ingenting så att jag missar en hel del grejer.

I helgen blir det lugnt med mys, jobb o bara vara,
orka göra någonting annat inför dagarna som kommer!
Men det ska bli riktigt skönt,
imorgon ska jag hänga med brudarna o kolla på Idolfinalen.
Lördag blir det jobb o sedan ska jag åka till Mamma o Pappa o göra pepparkakshus med Pappa.
Sen på kvällen får vi alla se :)

Imorgonbitti ska jag åka till grossisten o sen till jobbet,
o imorgon blir det en hel del att göra vill jag säga!

Men nu ska jag chilla här ett tag, sedan kanske ta en dusch o sen väntar sängen :)

Sovgott.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Karin

Glöm inte bort att andas älskling! Tro det eller ej, men världen går inte under för att du tar en paus ;) Du måste vara rädd om dig <3 Ses ikväll!

2008-12-12 @ 09:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback