Jahaja.

Tröttsomfan!!
Kan inte säga så mycket annat nu,
har iofs känt mig ganska hängig hela dagen,
kroppen vill liksom inte följa med,
alldeles slö.

Det börjar med mkt jobb redan denna vecka,
men fatta redan nästa vecka börjar julveckan,
det ska bli både kul o jobbigt.
Det roliga är att vi är så mycket folk som jobbar o det är trevligt o mysigt.
Annars är det jobbigt att jobba sent o sådär.
På torsdag ska nog jag , chefen o Johan jobba över,
fixa lite så att det blir lättare under själva julveckan.

Imorgon ska jag på julbord, det är mitt första julbord i mitt liv :D
Det ska bli niice.
Men samtidigt skit eftersom att det är sista myskvällen med Sofie,
tjejerna ska ha myskväller!
Hoppas på att julbordet inte blir allt för sent så jag kan komma o säga hej o hejdå till Sofie :)

Varför vara så hemlig? ;)

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback