Hahaha.

Gårdagen och denna dag när jag går in på Facebook så finns det ett X antal kommentarer på bilderna från helgen.
Eller rättare sagt lördagen.
Det var en klockren Lördag!
Vill vara där igen!!! :)
Men vafan är det på bilderna? :P

Hoppas på en klockren fredag denna vecka,
då kära Emma ska ha födelsedagsfest, haha.
Det är helgerna man lever för nu förtiden.
Men nästa riktiga fest efter Emmas lär ju bli efter jul,
för nu börjar det blir väldigt mycket på jobbet.

Idag har jag gjort en massa färdigproducerat o städat o slagit sönder krukor,
med flit :)
Tog av mig glasögonen ett tag på jobbet idag,
o min manliga chef kände inte igen mig, haha.
Tycker att det är lite kul att folk i min närhet inte känner igen mig när jag tar av mig glasögonen,
o även ibland när jag har utsläppt hår!
Så annorlunda kan det väl inte vara?

På söndag jobbar jag helt själv i butiken så då lär ni komma in o säga hej,
för det är tråkigt att jobba själv, o inte ha någon att prata med :(

Hoppas på en ledig dag på torsdag, o just nu lutar det till det.
O då ska jag umgås med min Älskade Sofie :)
Hon åker ju snart, o förmodligen ska hon åka upp tidigare än sagt :(
Jag vill inte att hon ska åka, samtidigt som jag vill att hon ska åka o ha så grymt jävla kul :D
För det vet jag att hon kommer ha.
Men kommer sakna ihjäl mig efter henne <3

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: sofie

Och jag kommer sakna DIG älskling! Men vi får höras ofta och du måste lova att komma upp!!

Postat av: sofie

Och jag kommer sakna ihjäl mig efter DIG! Men du får lova att komma upp och häls på och så får vi höras varje dag!

2008-12-02 @ 21:26:23
URL: http://kingtriton.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är inte ensam om att sakna den loppan :)

2008-12-02 @ 23:21:53
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback