Fredagen.

Gårdagen var stressig till en början,
men när jag väl kommit upp till Emma o ätit upp min kebab o öppnat min Bacardi så var det lugnt :)
Det var en riktigt rolig kväll igår,
Kom ner på Joar ganska sent tror jag,
åkte taxi, skönt det eftersom att det regnade så mycket!
Jag gick väl hem först av oss alla vi typ kvart tjugo i tre :)
Det var skönt,
tog mig en obligatorisk dusch när jag kom hem.

Idag är jag ganska trött o sliten,
men som sagt,
bara man hade kul :)
Har varit ner till Mamma o färgat hennes hår,
annars har jag bara setat här hemma framför teven.
Har nyss ätit tacos o kollat på Svenska hjältar,
o grinat lite för jag blir så glad av deras glädje på teve :P

Ska åka med K till Sthlm ikväll o skjutsa Mr P.
Har jag iaf någonting att göra :P

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, nej jag gick nog hem först av alla ;)

Sa ju hejdå till dig innan du gick,

då skulle du leta efter folket som vi tappat

på vägen :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback